Selasa, 7 April 2020

Mendapatkan baju raya sedondon Aura online

 
 
Tips pemilihan saiz baju dari Aura:
 
1- Untuk baju kurung dewasa - ada dua design iaitu Baju Kurung Pahang dan Baju Kurung Moden. Ukuran baju kurung Pahang agak longgar sedikit berbanding ukuran baju kurung moden. Oleh itu jika sekiranya sis badan agak berisi dan mahu keselesaan baju longgar, disarankan memilih Baju Kurung Pahang. Bagi yang berbadan langsing dan suka baju mengikut badan, disaran memilih Baju Kurung Moden.
 
 
2- Baju Melayu Moden - Baju melayu moden ini tidak ada pesak. Ianya adalah design untuk slim fit. Jadi kepada Bro-bro diluar sana, anda disaran memilih baju yang satu saiz lebih besar dari saiz biasa yang anda pakai. Contohnya jika anda biasa pakai baju melayu tradisional saiz M, maka untuk Baju Melayu Moden ini, anda disaran memilih saiz L.
 
3. Bagi pemilihan saiz untuk kanak-kanak lelaki (baju melayu) atau perempuan (baju kurung) sepatutnya tidak mempunyai masalah kerana design baju dan ukuran adalah pada ukuran standard. Maka tuan/puan boleh memilih berdasarkan ukuran yang disertakan.
 
 
#NOTA : WhatsApp Aura hanya beroperasi dari jam 9.00 pagi hingga 6.00 petang sahaja setiap hari. Selain dari waktu tersebut, Aura akan menjawab sebarang pertanyaan pada hari berikutnya. Terima kasih.
 
 
 
Aura Raja Sehari

Tiada ulasan: